Təlim haqqında
"Sales Analytics and Predictive Marketing" təlimi!
Artıq ənənəvi marketinq effektivliyini itirir və data driven marketinq günün biznes dünyasının tələbinə çevrilir. Həmçinin, satışın daha düzgün şəkildə analiz edilməsinin, data üzərindən optimallaşdırılmasının faydalarını görən şirkətlər artıq bütün satış proseslərini də data əsaslı formalaşdırmaqdadırlar. Data Analytics in Sales and Targeted Marketing dərslərinə qoşulmaqla, data əsaslı müştəri seqmentasiyası, kampaniyaların hazırlanması, marketinq büdcəsinin formalaşdırılması, müştərilərin loyallığının təmin olunması, kontent hazırlanması, məhsul təkmilləşdirilməsi və bu kimi marketinq və satışın əhatə etdiyi bütün komponentlərdə data üzərindən qərar verməyi praktiki şəkildə öyrənəcəksiniz!
Təlimçi haqqında:
Kamal Mirzəyev, Qafqaz Universiteti İqtisadiyyat və İdarəetmə fakültəsinin bakalavr dərəcəsini kafedra birincisi və fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Avropa Birliyinin Erasmus KA1+ proqramı çərçivəsində İtaliyanın L`Aquila unversitetində təhsil almış və universiteti ən yüksək qiymətlərlə tamamlamış eyni zamanda Azərbaycan Dövlət İqtisad Unversitetində Strateji İdarəetmə ixtisası üzrə magistr dərəcəsini fərqlənmə diplomu ilə tamamlamışdır. Kamal Mirzəyev bir çox şirkətlərdə Data Analitikası üzrə baş mütəxəsis, şöbə rəhbəri və departament rəhbəri vəzifələrində çalışmışdır. Hal-hazırda Kapital Bank ASC–də Data Modelling üzrə Menecer vəzifəsində çalışır və universitetlərdə tədris prosesini həyata keçirir.
Təlimi metodu:
Təliminin metodu əsasən Sales və Targeted Marketing üçün Data Analitikasını və Modelləşdirmənin beynəlxalq praktikasını özündə birləşdirir. Təlim birbaşa onun auditoriyası üçün nəzərdə tutulmuşdur və Data Analitikası sahəsində ən müasir proqram təminatlarını və satış və marketinq modellərinin işləmə mexanizimini özündə birləşdirir. Təlim müddətində iştirakçılar yalnız nəzəri bilikləri deyil, həmçinin praktiki tapşırıqlarla mövzuları daha effektiv mənimsəyəcəklər. Təlim boyunca iştirakçılara tam mentorluq dəstəyi göstəriləcək və sonda təsdiqlənmiş(verified) sertifikatlar veriləcəkdir.
Təlim müddətində istifadə olunacaq materiallardan nümunələr:
1.Predictive marketing : easy ways every marketer can use customer analytics and big data
Authors: Wiley Artun, Omer, Levin, Dominique
2.Database Marketing: Analyzing and Managing Customers
Authors: Robert C. Blattberg, Byung-Do Kim, Scott A. Neslin
3.Customer Analytics For Dummies
Authors: Jeff Sauro
4.R for Data Science: Import, Tidy, Transform, Visualize, and Model Data
Authors: Hadley Wickham, Garrett Grolemund
5.Power Pivot and Power BI. The Excel User’s Guide to DAX, Power Query, Power BI & Power Pivot in Excel 2010-2016
Authors: Rob Collie, Avichal Singh
Təlimin auditoriyası:
Data Science, Data Analitikası, Biznes Analitikası, Müştəri Əlaqələrinin İdarə Olunması (CRM), Marketinq və Marketinq Research, Satış, sahələrdə çalışanlar və çalışmaq istəyənlər.
Təlim proqramı:
Module 1: Introduction to Data Analytics in Sales and Targeted Marketing
Data Types
Basic Statistical Concepts
Intorduction to Data Mining Prosess
Descriptive Analytics
Normal Distributions
Introduction to Inferential Statistics
Confidence Intervals for Decision Making Process
Inferential Statistics through Hypothesis Tests
Professional Reporting Skill
Module 2: Journey from Data to Value with SQL
Introduction to SQL and Basics of SQL Types
Aggregate Functions
Joins and Set Operations
Understanding Select Statement
Sorting Data Using Order By Clause
Count, Sum, Min, Max, Avg, and Group
Cross Joins, Inner Join, Outer Join, Self-Join
Module 3: Data Analytics and Reporting with Power BI
General workflow in Microsoft Power BI
Importing Data Sets (Excel, CSV, SQL, R)
Merging and Appending Datasets
Basic Visualization Tools (Stacked Bar Chart, Pie Chart and etc.)
Importing other Visualization Tools
Types of Reporting and Building Consistent Dashboards (Sales, KPI, Marketing, Targeted Channels)
Managing Relationship
SQL Joins Proceedings
Basic DAX Formulas
Sharing Reports on Web and Power BI Service
Module 4: Converting Data to Money with Sales Analytics
Identifying the Right Sales Channels
Future Sales and Revenue Prediction
Sales Churn Prevention Modeling
Cross-Sell Recommendations
Lead Targeting for Sales Channels
Advanced Lead Scoring for Sales Channels
Customer Personas & Profiling for Sales Channels
Product Development for Sales Channels
Procurement Budget Optimization through Sales Analytics
Establishing Professional Sales Dynamic Dashboards
Module 5: Journey from Data to Value with Targeted Marketing
Marketing Budget Optimization for Sales Channels
Marketing to the Right Audience
Lead Targeting on Marketing Strategies
Real-Time Interaction Marketing
Customer Loyalty Prevention Modeling
Matching Marketing Strategies with Customers
Content Strategy Creation Based on CB
Camping Management process Based on CB
Maximization of Customer Lifetime Value (CLV)
Establishing Professional Targeted Marketing Dynamic Dashboards
Təlimin müddəti: 2 ay (48 saat)
Təlimin qiyməti 350 AZN (aylıq)
Tələbələr üçün: 300 AZN (aylıq)