75

CRM (Müştəri ilə Münasibətlərin İdarə olunması)

SAT group
SAT group
Marketinq

Təlim tarixi:

Təlim haqqında

Bir şirkət üçün ən dəyərli kapital onun sadiq müştəriləridir. Öz müştərilərini əldə saxlamağı bacarmayan, bunun üçün effektli sistemi və bu istiqamətdə bacarıqlı kadrları olmayan şirkət isə əvvəl axır müştərilərini itirməyə və tənəzzülə məhkumdur.
İldən ilə sadiq müştərilərin qiyməti artır. Onları əldə saxlamaq rəqabətə tab gətirmək, stabil inkişaf üçün ən önəmli məsələdir. Bunun üçün isə sahibkarın, rəhbərin, menecerlərin və ümumiyyətlə şirkətdə müştərilərlə kontaktda olan hər bir kəsin CRM-dən agah olması, mövcud müştərilərlə effektli işləməsi gərəkir.
Sat Group şirkətinin hazırladığı CRM kursu çərçivəsində əldə edəcəyiniz bilgilər şirkətinizdə müştərilərə yönəlik fəaliyyətin qurulmasına, müştərilərin sədaqətini artırmaq üçün lazımı hazırlıqların görülməsinə, müştərilərin sizdən daha çox alış – veriş etməsinə səbəb olacaq. Siz qısa müddətdə müştəri məlumatlarının toplanması və emalı, müştəri sadiqlik sisteminin qurulması, müştərilərin seqmentasiyası, təkrari satışları stimallaşdıracaq çoxsaylı aktivlik metodlarını mənimsəyəcək və işinizdə tətbiq edəcəksiniz.

Kurs kimlər üçündür?
Şirkət rəhbərləri
Marketinq direktorları
Satış rəhbərləri
Sahibkarlar
Müştərilərlə işləyən digər şəxslər

Kursda nələri öyrənəcəm?
Müştəri loyallıq sisteminin qurulması
Müştəri bazasının doğru şəkildə yaradılması
Mövcud müştərilərə yönəlik marketinq və satış işlərinin təşkili
Müştəri personasının və müştəri bazasının yaradılması
Data bazanın analizi və CRM strategiyanın qurulması

Kursun proqramı:
CRN nədir?
Əməliyyat CRM-i
Sosial CRM 
Sədaqət proqramlarının hazırlanması
Analitik CRM
Müştəri analitikasına başlamaq
Exceldə analitika
10 vacib metrics

Qiymətə daxildir:
Coffee break
Təlim materialları
Sertifikat 

Kursun qiyməti: 450 AZN