Təlim haqqında
Korporativ satışlar digər satış formalarından müştəri sayının nisbətən məhdud olması, qərar verən şəxslərin birdən çox olması, ünsiyyət vasitələrinin çoxluğu, korporativ ünsiyyət qaydalarının özəllikləri, satış adamından daha tədbirli, savadlı iş tələb etməsi ilə fərqlərinir. Bu məsələləri bilmədən korporativ satışlarda uğur qazanmaq çox çətindir. Siz cəmi 6 təlim (12 saat) ərzində korporativ satışın əsas özəlliklərini bu sahədə zəngin təcrübəsi olan mütəxəssislərin köməyi ilə öyrənə bilərsiniz.
Kurs kimlər üçündür:
Korporativ satış mütəxəssisləri
Satış rəhbərləri
Satış mütəxəssisləri
Kursda nələr öyrənəcəm:
B2B satış bacarıqlarına (görüş almaq, görüş, telefonla danışıq, sövdələşmə və s.) yiyələnməyə imkan verəcək
İşiniz sistemləşəcək. Nə vaxt nə etməli olduğunuzu dəqiq biləcəksiniz. Tədbirli olacaq, müştəri yanında hazırlıqlı olacaqsınız.
Potensial müştərilərlə əlaqələriniz heç vaxt qırılmayacaq. Sistemli və savadlı işin sayəsində onları real müştərilərinizə çevirəcəksiniz.
Müştəriyə fərdi yanaşma qaydalarına sahiblənəcəksiniz. Müştərinin potensialını anlayıb ona uyğun təkliflər hazırlayacaq və uğur qazanacaqsınız.
Görüşlərin satışa çevrilmə faizi yüksələcək.
Görüş almaq asanlaşacaq. Bunun üçün daha çox vasitələriniz olacaq.
Ödənişə daxildir:
Coffee break
Təlim materialları
Sertifikat
Kursun qiyməti: 400 AZN
Kursun proqramı:
Marketinq strategiyası, brendinq – ümumi anlayışlar.
-Marketinq strategiyası
-Şirkətin brend mövqelənməsi
-Qiymət siyasəti
-CRM
Potensial müştərilərin düzgün seçilməsi
-Müştərilərin potensialının qiymətləndirilməsi
-Hardan başlamaq lazımdır?
İmkanların dəyərləndirilməsi və “Komfort zona”
-Daha səmərəli işləməyin qaydaları
-Ambisiya yoxsa, durğunluq? – Seçim et!
-Motivasiya və özünəinam uğurun açarıdır.
B2B satışa hazırlıq: Korporativ müştəri kimdir və nə istəyir?
-Müştərilərin araşdırılması və analizi
-Görüşə necə hazırlaşmalı
-Satış görüşündən əvvəl 4 texniki göstərici
Korporativ satış alətləri
-Satış menecerinin “döyüş silahları”
-“Offline” və “Online” müştərilərə təqdimat vasitələri (çap və ya elektron)
-Elektron materialların hazırlanması
-Reklam məmulatlarının təqdim edilməsi forması (daha oxunaqlı dizayn və s.)
Korporativ satışda ünsiyyət vasitələri
-Soyuq zənglərin vacibliyi
-E-mail ilə professional məktublaşma necə aparılır?
-Satış görüşləri nə vaxt və harda təyin edilməlidir?
Aktiv “Networking”
-Uyğun zamanda, uyğun məkanda!
-Əlaqələrin satışda təsir gücü
Qiymət təklifinin hazırlanması
-Qiymət təklifinin hazırlanmasında optimal müddət nə qədərdir?
-Təklifin hazırlanması qaydaları və əsas göstəricilər
-Qiymət təklifinin təqdimat formaları
Sövdələşmənin aparılması texnikaları
-Sövdələşə prosesində istifadə olunan əsas lüğətlər
-Sövdələşmənin 4 mərhələsi
-Uğurlu sövdələşmə strategiyası necə qurulur?
-Sövdələşmədə bədən dili və səs manevri
Satış raportlarının hazırlanması
-Raport hazırlayarkən nəzərə alınan əsas məqamlar
-Gündəlik, həftəlik və aylıq satış raportları
-Satış raportları şirkətə nə verir?
Satışın bağlanması və arxivləşdirmə
-Satış prosesinin aparılmasında sonuncu mərhələ
-Satış qovluğunda saxlanılması ən vacib sənədlər
-Arxivləşdirmənin müsbət tərəfləri nədir?
Müştərilərin təqib sisteminin hazırlanması.
-Müştəriləri necə təqib etməli?
-Müştərilərlə davamlı iş. Korporativ müştərini qazanmaq üçün davamlı işlər sistemi.
-Korporativ müştərini əldə saxlamaq üçün davamlı ünsiyyət sistemi.