110

Peşəkar idarəçilik kursu

SAT group
SAT group
İdarəetmə

Təlim tarixi:

Təlim haqqında

Uğurlu idarəçi olmaq üçün həm şəxsi keyfiyyətlərə, həm də xüsusi biliklərə, metodlara, sistemlərə ehtiyac var. Sat Groupun həyata keçirdiyi Peşəkar İdarəçilik Kursu şirkətlərdə çalışan müxtəlif ranqlı rəhbərlər və sahibkarlar üçün hazırlanmışdır. Bu kurs idarəçilik sənətinin əsas elementlərinə 8 təlim içində sahiblənmək və 1 ay müddətində öz işində müsbət dəyişikliklər yaratmaq üçün əla imkandır.

Kurs kimlər üçündür?
Kiçik,orta və top menecerlər
Satış rəhbərləri
Marketinq rəhbərləri
Sahibkarlar 

Kursda nələri öyrənəcəm?
İdarəçilik haqqında əsas prinsiplərin öyrənilməsi
Sistemli,planlı işləmə qaydalarının öyrənilməsi
Performansın idarə olunması,komanda quruculuğu
Planlama və təşkilatçılıq
Düzgün kommunikasiya,konfiliktlərin idarə olunması
İş yerində motivasiya tədbirləri

Kursun proqramı:
 

İdarəetmənin əsasları və Liderlik
Sizin rolunuz;
Liderlik və Menecerlik arasındakı fərq və hər biri üçün etməli olduqlarınız;
Liderlik tərzinin növləri – onlardan  istifadə və fərdlər üzərində mümkün təsirləri və nəticələr

İdarəetmənin əsasları və Liderlik
Şəxsi liderlik tərzinin müəyyən olunması və onun inkişaf etdirilməsi;
Komanda daxilində etibarın və hörmətin formalaşdırılması;
Fəaliyyət yönümlü liderlik;
Menecerlik və liderlik fəaliyyətinizə zərbə vuran əsas məqamlar
 
Komanda quruculuğu, Kouçinq
Komandaların xüsusiyyətləri;
Komandanın rolunun müəyyən olunması (Belbin), menecerlərin üçün praktiki tədbirlər;
Sinerji və ondan istifadə;
Böyük komandanın tərkib hissəsi olmaq;
İş mühitinə uyğun kouçinq bacarıqları;
Öyrənmə öyrətmə metodları və hər bir fərd üçün müfaviq metodun seçilməsi;
GROW kouçing modeli
 
Motivasiya
İş yerində motivasiya tədbirləri;
İnsanlardan daha yaxşı nəticə almaq üçün motivasiya strategiyaları və metodları;
Çətin xarakterli insanların idarəolunması və motivasiyası;
Fərdi motivasiya və komanda 

 
İşlərin ötürülməsi, geri məlumatlandırma
İşlərin ötürülməsinin növləri;
İş ötürülməsinin metod və strategiyaları;
Öz iş yükünüzü analiz etməklə hansı işinizi ötürməli olduğunuzu müəyyən edin;
Kommunikasiyanın və performasnın inkişaf etdirilməsində geri məlumatlandırmanın önəmi;
Geri məlumatlandırmanın növləri (visual, yazılı, sözlü, aura ilə);
Geri məlumatlandırma metodlarından istifadə (formal/qeyri formal, müsbət/mənfi,);
Şəxsi performansın artırılması üçün digərlərindən geri məlumatlandırmanın alınması 

Kommunikasiya
İşdə effektiv kommunikasiyanın əhəmiyyəti və zəif kommunikasiyanın təsirləri;
Kommunikasiya ilə bağlı maneələr və onların dəf edilməsi metodları
İş yerində effektiv Kommunikasıyanın təmin edilməsi yolları;
Qeyri şifahi kommunikasiya Bədən dili və səs tonu

Konsfliktlərin idarəolunması
Konfliklərin növləri və onların həlli üçün xüsusi strategiyalar;
Thomas Klimann – Konfliktlərin müəyyən edilməsi və onların idarəedilməsi;
Komanda daxilində olan konfliktlərin idarəedilməsi

Planlama və təşkilatçılıq
SMART hədəflərin müəyyən edilməsi;
İşlərin prioritetlərə görə görülməsi.
Təcili və önəmli işlər;
Planlama və monitorinq metodlarının tətbiqi;
İşlərin təşkili və planlaşdırılması;
Vaxt aparan işlərin analizi və onların idarə edilməsi
 
Kursun qiyməti: 450 AZN 

Ödənişə daxildir:
-Coffee Break
-Təlim materialları
-Sertifikat

Qeydiyyat üçün 055 455 56 45 nömrəsi ilə əlaqə saxlamağınız xahiş olunur.