Təlim haqqında
Məqsəd: Müştərilərə xidmət göstərən əməkdaşların ünsiyyət vərdişlərinin təkmilləşdirilməsi məqsədi
ilə ünsiyyət komponentləri, ünsiyyət formaları, razı salma texnikaları ilə bağlı bilik və bacarıqların mənimsədilməsi.
Təlimin faydası: İştirakçılar keyfiyyətli və keyfiyyətsiz ünsiyyət haqqında məlumatlı olacaq, ünsiyyət zamanı
yaranan anlaşılmazlıqların aradan qaldırılması üsullarını mənimsəyəcəklər.
İştirakçıların sayı: 14-18 nəfər
Təlimin müddəti: 6 saat
Təlimin keçirilməsi üçün yardımçı vasitələr:
- Ünsiyyət psixologiyası mövzusu ilə bağlı elektron təqdimat
- Ünsiyyət tərzləri ilə bağlı video-çarx
Bölmələr
I bölmə - Ünsiyyətin növləri
II bölmə - Növünə əsasən düzgün ünsiyyət tərzlərinin müəyyənləşdirilməsi
III bölmə - Dinləmə və izahetmə bacarıqlarının ünsiyyət prosesində rolu
IV bölmə - Vətəndaş və ya müştəri məmnuniyyəti üçün düzgün ünsiyyət tərzləri
Qeydiyyat üçün şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin şəklini 055 584 87 85 whatsapp nömrəsinə göndərməyiniz xahiş olunur.