113

Müştərilər ilə əlaqələrin idarə edilməsi - CRM

ICC
ICC
Bank işi

Təlim tarixi:

Təlim haqqında

Müştərilər ilə əlaqələrin idarə edilməsi - CRM

Məqsəd: Müştəri məmnunluğunun artırılması məqsədi ilə gəliri müştərilərdən asılı olan müasir biznes strukturlarında müştəriləri tanıma,onları 
inandırma, ümumilikdə keyfiyyətli xidmət təqdim etmə və əməkdaşların bu sahədə bilik vəbacarıqlarının artırılması.

Təlimin faydası:   İşdirakçılar müştəriləri tanıma, onları inandırma, keyfiyyətli xidmət təqdim etmə və müştəri məmnunluğunun təmin etmə və  nəticədə satışı artırma sahəsində bilik və bacarıqlarını  artıracaqlar. 

İştirakçıların sayı: 10-20 nəfər

Təlimin müddəti: 12 saat

Təlimin keçirilməsi üçün yardımçı vasitələr:
Müştəri məmnunluğunun şərti mövzusu ilə bağlı elektron təqdimat
Müştəri məmnunluğu ilə bağlı video-çarx

Bölmələr:
I bölmə - Xidmət və onun mərhələləri
II bölmə - Müştəri (vətəndaş) məmnuniyyətinə təsir edən faktorlar
III bölmə - Çətin müştərilər (vətəndaşlar) və müştəri (vətəndaş) etirazlarla iş
IV bölmə - Müştəri (vətəndaş) xidmətində vacib olan faktorlar

Qeydiyyat üçün şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin şəklini 055 584 87 85 whatsapp nömrəsinə göndərməyiniz xahiş olunur.

Digər şirkətlərin bu mövzuda təlimləri