Təlim haqqında
Müştərilər ilə əlaqələrin idarə edilməsi - CRM
Məqsəd: Müştəri məmnunluğunun artırılması məqsədi ilə gəliri müştərilərdən asılı olan müasir biznes strukturlarında müştəriləri tanıma,onları
inandırma, ümumilikdə keyfiyyətli xidmət təqdim etmə və əməkdaşların bu sahədə bilik vəbacarıqlarının artırılması.
Təlimin faydası: İşdirakçılar müştəriləri tanıma, onları inandırma, keyfiyyətli xidmət təqdim etmə və müştəri məmnunluğunun təmin etmə və nəticədə satışı artırma sahəsində bilik və bacarıqlarını artıracaqlar.
İştirakçıların sayı: 10-20 nəfər
Təlimin müddəti: 12 saat
Təlimin keçirilməsi üçün yardımçı vasitələr:
Müştəri məmnunluğunun şərti mövzusu ilə bağlı elektron təqdimat
Müştəri məmnunluğu ilə bağlı video-çarx
Bölmələr:
I bölmə - Xidmət və onun mərhələləri
II bölmə - Müştəri (vətəndaş) məmnuniyyətinə təsir edən faktorlar
III bölmə - Çətin müştərilər (vətəndaşlar) və müştəri (vətəndaş) etirazlarla iş
IV bölmə - Müştəri (vətəndaş) xidmətində vacib olan faktorlar
Qeydiyyat üçün şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin şəklini 055 584 87 85 whatsapp nömrəsinə göndərməyiniz xahiş olunur.