Təlim haqqında
"SUMMER BANKİNG SCHOOL" layihəsi
Müraciətlərin analizi və onların cavablanması
50%+20% ENDİRİM!
Təlimdə kimlər iştirak edə bilər: istənilən şəxs
Təlimin başlanma tarixi: 21 iyun 2025-ci il
Təlimin davam etmə müddəti: 4 dərs, 12 saat
Təlim günü və saatı: şənbə və bazar günləri saat 15:00-dan 18:00-dək
Təlimin keçirilmə üslubu: ofis rejimi və ya online (zoom platforması üzərindən)
Tədris dili: Azərbaycan dili
Təlim keçiriləcək ünvan: Bakı şəhəri,Cəfər Cabbarlı 40 (Caspian Business Center, 4-cü mərtəbə,otaq 407)
Qeyd: Təlimlər arasında toqquşma yaranarsa, təlim - Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr. 33A (ICC İzmir filialı - İzmir parkının yanı) yerləşən filialımızda keçiriləcək.
Online: Zoom platforması üzərindən
Təlimin qiyməti (vergi daxil):
OFİS və ONLİNE: 300 AZN
50%+20% ENDİRİMLƏ - 120 AZN
Ödənişə daxildir:
1) Digital Sertifikat - ACTD, ISO 9001-2015; ISO 29993-2017 loqosu ilə
2) təlim materialı
3) video recording (online olduqda)
4) coffee break (ofis olduqda)
Qeyd: Çap olunmuş sertifikat əldə etmək istəyən şəxslər əlavə 25 manat ödəniş etməlidirlər. (Çap olunmuş sertifikatdan imtina üçün ödənişlidir, digital sertfikatın təşviqi üçün)
Qeydiyyat üçün şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin şəklini 055 584 87 85 whatsapp nömrəsinə göndərməyiniz xahiş olunur.
Proqram:
Vətəndaş müraciətlərinin hüquqi tənzimlənməsi
Müraciətlərin qəbul olunma qaydaları
Vətəndaş müraciətlərinə cavab vermə müddətləri və prosedurlar
Kargüzarlıq qaydaları
Qaynar xəttin təşkilati prinsipləri
Qaynar xəttin hüquqi aspektləri
Nazirlər Kabinetinin qərarlarına uyğunluq
Peşəkar telefon etiketləri
Vətəndaş qəbulunun formaları
Vətəndaş qəbulunun təşkii qaydaları
Müştəri ilə ünsiyyətin mərhələləri
Çətin müştərilərlə ünsiyyət strategiyaları
Şikayətlər və onların idarə edilməsi
Müştəri rəylərinin idarə edilməsi
Müştəri xidməti üçün əsas performans göstəriciləri (KPI-lar)
Müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi
Xidmətin yaxşılaşdırılması üçün təhlil
Müraciətlərin analizi və onların cavablanması
50%+20% ENDİRİM!
Təlimdə kimlər iştirak edə bilər: istənilən şəxs
Təlimin başlanma tarixi: 21 iyun 2025-ci il
Təlimin davam etmə müddəti: 4 dərs, 12 saat
Təlim günü və saatı: şənbə və bazar günləri saat 15:00-dan 18:00-dək
Təlimin keçirilmə üslubu: ofis rejimi və ya online (zoom platforması üzərindən)
Tədris dili: Azərbaycan dili
Təlim keçiriləcək ünvan: Bakı şəhəri,Cəfər Cabbarlı 40 (Caspian Business Center, 4-cü mərtəbə,otaq 407)
Qeyd: Təlimlər arasında toqquşma yaranarsa, təlim - Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr. 33A (ICC İzmir filialı - İzmir parkının yanı) yerləşən filialımızda keçiriləcək.
Online: Zoom platforması üzərindən
Təlimin qiyməti (vergi daxil):
OFİS və ONLİNE: 300 AZN
50%+20% ENDİRİMLƏ - 120 AZN
Ödənişə daxildir:
1) Digital Sertifikat - ACTD, ISO 9001-2015; ISO 29993-2017 loqosu ilə
2) təlim materialı
3) video recording (online olduqda)
4) coffee break (ofis olduqda)
Qeyd: Çap olunmuş sertifikat əldə etmək istəyən şəxslər əlavə 25 manat ödəniş etməlidirlər. (Çap olunmuş sertifikatdan imtina üçün ödənişlidir, digital sertfikatın təşviqi üçün)
Qeydiyyat üçün şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin şəklini 055 584 87 85 whatsapp nömrəsinə göndərməyiniz xahiş olunur.
Proqram:
Vətəndaş müraciətlərinin hüquqi tənzimlənməsi
Müraciətlərin qəbul olunma qaydaları
Vətəndaş müraciətlərinə cavab vermə müddətləri və prosedurlar
Kargüzarlıq qaydaları
Qaynar xəttin təşkilati prinsipləri
Qaynar xəttin hüquqi aspektləri
Nazirlər Kabinetinin qərarlarına uyğunluq
Peşəkar telefon etiketləri
Vətəndaş qəbulunun formaları
Vətəndaş qəbulunun təşkii qaydaları
Müştəri ilə ünsiyyətin mərhələləri
Çətin müştərilərlə ünsiyyət strategiyaları
Şikayətlər və onların idarə edilməsi
Müştəri rəylərinin idarə edilməsi
Müştəri xidməti üçün əsas performans göstəriciləri (KPI-lar)
Müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi
Xidmətin yaxşılaşdırılması üçün təhlil