Təlim haqqında
Təşkilatın telefon imici (Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün təlim)
Məqsəd: Müştəri məmnunluğunun artırılması məqsədi ilə çağrı mərkəzində çalışan əməkdaşların telefonla ünsiyyət bacarıqlarının artırılması.
Təlimin faydası: İştirakçılar müştəriləri tanıma, informasiyanı dəqiq və səlis çatdırmaq,daxil olan və xaric olan zənglərdə danışıq qaydalarına düzgün riayət etmək, müştəri ilə danışıq prosesinin sürətləndirilməsi (vaxta qənaət), dinləmə və izahetmə bacarıqlarına yiyələnəcəklər.
İştirakçıların sayı: 6-20 nəfər
Təlimin müddəti: 6 saat
Bölmələr:
I bölmə - Müştəri və xidmət
II bölmə - Çağrı mərkəzi əməkdaşının əsas alətləri
III bölmə - Telefonla düzgün xidmətin texnikaları
IV bölmə - Çətin anlarda ünsiyyət
Qeydiyyat üçün şəxsiyyətinizi təsdiq edən sənədin şəklini 055 584 87 85 whatsapp nömrəsinə göndərməyiniz xahiş olunur.